publicações selecionadas
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artigo de revista
- SEO in Rural Tourism: A Case Study of Terras de Trás-os-Montes—Portugal. Information. 2025
- Digital Marketing in Wine Tourism – Trás-Os-Montes and Dão Case Study. European Journal of Tourism, Hospitality and Recreation. 2024
- As Ferramentas Digitais nos Museus. Procedia Computer Science. 2024
- Feira Medieval de Torre de Moncorvo: Segmentação do visitante. Journal of Tourism and Development. 2024
- Regeneração do rural através do turismo criativo: Discursos locais sobre o património cultural. Journal of Tourism and Development. 2024
- Visitors’ perception image of the Douro demarcated region through social networks. Journal of Internet Social Networking & Virtual Communities. 2022
- The influence of entertainment on the average stay: hotel establishments in Terras De Trás-Os-Montes. Journal of EU Research in Business. 2021
- La contribución de la animación turistica en la elección y la experiencia turística. Estudios y Perspectivas en Turismo. 2017
- Clustering global entrepreneurship through data mining technique. Anais Brasileiros De Estudos Turisticos-Abet. 2017
- LA CONTRIBUCIÓN DE LA ANIMACIÓN TURÍSTICA EN LA ELECCIÓN Y LA EXPERIENCIA TURÍSTICA. El caso de la Región Alto Trás-os Montes - Portugal. Estudios y Perspectivas en Turismo. 2017
- Fatores de Eleição do Destino Turístico Alto Trás-os-Montes: uma análise multivariada 2016
- Perfil do visitante praticante de atividades de animação turística da região alto Trás-os-Montes. GESTIN. 2016
- ANIMAÇÃO TURÍSTICA COMO FATOR IMPLÍCITO DA PROCURA TURÍSTICA. BMC Health Services Research. 2014
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artigo de conferência
- Literary tourism in northern portugal: an exploratory perspective 2024
- Medieval fair of torre de moncorvo – visitor’s perspective 2024
- Research trends on visitor’s intra-attraction spaciotemporal behaviour: a literature review 2024
- RESEARCH TRENDS ON VISITOR’S INTRA-ATTRACTION SPACIOTEMPORAL BEHAVIOUR: A LITERATURE REVIEW 2023
- VISITORS’ INTRA-ATTRACTION SPACE-TIME BEHAVIOUR: A CONTENT AND BIBLIOMETRIC ANALYSIS 2022
- Image of Douro Wine Region through social networks - Visitor Perception. 37th IBIMA International Conference. 2022
- Image of Douro Wine Region through social networks - Visitor Perception. 37th IBIMA International Conference. 2022
- The intangible cultural heritage as a creative tourism product. The masks of Trás-os-Montes. Advances in Tourism, Technology and Systems. 2022
- Hotel Promotion through Social Media: Hotel Anantara Vilamoura & Algarve Resort 2021
- Foreign student´s memorable tourism experiences about Porto city. International Workshop Tourism and Hospitality Management. 2021
- A animação e a permanência média nos estabelecimentos hoteleiros 2021
- A experiência turística dos praticantes de percursos pedestres 2021
- Destination Image on Social Media: The case of the Douro Wine Region. Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI. 2021
- Experiências turísticas memoráveis da cidade do Porto 2021
- Reengineering the way tourists interact with heritage: A conceptual iot based model. International Conference on Tourism Research. 2021
- The importance of international students: a case study. 7th International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI). 2021
- O contributo da animação para a permanência média nos estabelecimentos hoteleiros 2020
- Economic impact of international students: the case of Polytechnic Institute of Bragança 2019
- Experiência turística dos praticantes de percursos pedestres 2019
- Promotion of activities of tourist animation in the pages of Facebook of the municipalities of Terras de Trás-os-Montes 2019
- Turismo de experiências da geração baby boomer nos cruzeiros do Douro 2017
- O perfil do visitante praticante de atividades de animação turística: o caso da região Alto Trás-os-Montes 2016
- Animação turística como fator de eleição de um destino – estudo exploratório 2014
- Animação turística como fator de eleição e de atração de um destino 2014
- Animação turística como fator implícito da procura turística 2012
- Modelos de eleição de um destino turístico: uma abordagem conceptual 2012
- O desenvolvimento turístico em Trás-os-Montes: perfil do visitante à cidade de Mirandela 2010
- Perfil e nível de satisfação dos visitantes: o caso de Mirandela 2009
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livro
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capítulo de livro
- Literary Tourism in Northern Portugal and Its Contribution to Regenerative Tourism 2025
- Literary Tourism: Literature Developments and Research Lines from 2015 to 2020 2024
- Scientific Narratives on Creative Tourism: A Theoretical Framework. 9th International Conference of the International Association of Cultural and Digital Tourism, IACuDiT 2022. 2023
- Cultural tourism in the Northern East region of Portugal 2007
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teses