selected publications
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academic article
- Reactivation of Relationships with Customers In The Case Of Telecommunications: A Qualitative Study. EDUCATION EXCELLENCE AND INNOVATION MANAGEMENT THROUGH VISION. 2019
- FÓRUNS DE DISCUSSÃO E MAPAS CONCEPTUAIS NA APRENDIZAGEM DO TEXTO ARGUMENTATIVO: UMA EXPERIÊNCIA NO 11.º ANO. Atas do XII Congresso Internacional Galego-Português de Psicopedagogia. 6239-6252. 2013
- Dissolução e reativação de relacionamentos cliente-empresa: estudo exploratório. XXII Jornadas Luso-Espanholas de Gestão Científica. 60-61. 2012
- Planeamento de uma revista júnior de investigação suportada por um sistema de edição eletrónico. EBOOK COIED 2012 - 2.ª CONFERÊNCIA ONLINE DE INFORMÁTICA EDUCACIONAL. 183-189. 2012
- A natureza do marketing das instituições de ensino superior público português: análise exploratória. In III Jornadas Internacionais de Marketing Público e Não Lucrativo, In Actas III Jornadas Internacionais de Marketing Público e Não Lucrativo. 2-12. 2004
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book
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chapter
- Crisis Management and Planning in Portuguese Nonprofit Organizations During the COVID-19 Pandemic. 9th International Conference of the International Association of Cultural and Digital Tourism, IACuDiT 2022. 79-99. 2023
- Marketing sustainable events for children. 39-51. 2023
- The Exploration of the Metaverse by Destination Management Organisations Towards Sustainability. 105-117. 2023
- Visitors to Vale do Tua Regional Natural Park in Northeast Portugal: A Cluster Segmentation Analysis. Smart Innovation, Systems and Technologies. 365-379. 2023
- Immersive Digital Marketing for Smart Cities Focusing Tourism. 605-614. 2022
- Digital Communication on Higher Education Institutions: Challenges and Tools for Research. 378-386. 2021
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conference paper
- Food tourism and storytelling - a conceptual framework. 180-180. 2023
- Motivations for Visiting Peri-urban Natural Areas. Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI. 1-6. 2023
- Perfil dos visitantes das áreas protegidas portuguesas: Contributos da análise de dados. 328-338. 2023
- Sustentabilidade e marketing: estratégias de marketing aplicadas ao marketing verde e perceções do consumidor. 246-254. 2023
- The Influence of Online Shopping Determinants on Customer Satisfaction in the Portuguese Market. Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI. 1-6. 2023
- Crisis Management Planning in Nonprofit Organizations - The Portuguese Case in COVID-19 2022
- Tourists' motivations in protected areas: the case of vale do Tua regional natural park (northeast Portugal). 108-109. 2022
- Brand re/action on COVID-19: an exploratory crosscountry study. 37th IBIMA International Conference. 3407-3416. 2021
- Perfil e segmentação de potenciais visitantes do Parque Natural Regional do Vale do Tua. 421-439. 2021
- Crisis management in the nonprofit sector - the (exploratory) case of North Portugal on COVID-19 2020
- Crisis management in the nonprofit organizations – the case of North Portugal on COVID-19. 9675-9682. 2020
- Empreendedorismo social, turismo sustentável e aplicações móveis 2019
- Organização de um evento e pedagogia: o caso do InnoEvent Bragança 2018. 105. 2019
- Organização e gestão de eventos: o caso do InnoEvent Bragança 2018 2019
- Reactivation of relationships with customers in the case of telecommunications: A qualitative study. 6129-6132. 2019
- Is dissolution the solution? A customer relationship reactivation model. 449-458. 2018
- Perceção e perfil dos potenciais visitantes do PNRVT. 1-1. 2016
- Towards a model of reactivation of relationships with customers. 319-330. 2015
- Customer relationship reactivation in the telecommunications sector 2013
- Dissolução e reativação de relacionamentos cliente-empresa: estudo exploratório. 60-61. 2012
- Lost and win-back customers: towards a theoretical framework of customer relationship reactivation. 286-286. 2012
- Lost customers: determinants and process of relationship dissolution. 314. 2011
- Why do Customer Relationships Come to an End? 2009
- Dinâmicas da Relação com o Cliente – O Conceito do Ciclo de Vida de uma Relação 2008
- Dinâmicas da relação com o cliente: o conceito do ciclo de vida de uma relação. 509-516. 2008
- Nonprofit organizations governance 2007
- A Natureza do Marketing das Instituições de Ensino Superior Público Português: Análise Exploratória. 2-12. 2004
- Marketing do ensino superior público: o caso português. 1-10. 2004
- Marketing do ensino superior: compreender o cliente 2002
- Marketing do ensino superior: compreender o cliente…. XII Jornadas Luso-Espanholas de Gestão Científica, In Actas XII Jornadas Luso-Espanholas de Gestão Científica. 2002
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document
- Lost and win-back customers: towards a theoretical framework of Customer Relationship Reactivation 2012
- Lost customers: determinants and process of relationship dissolution 2011
- Nonprofit Organizations Governance . 44-44. 2007
- A natureza do marketing das instituições de ensino superior públio português: análise exploratória 2004
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journal article
- Assessing the effects of technology adoption model on satisfaction and loyalty in streaming services. CBR - Consumer Behavior Review. 1-18. 2023
- An Exploratory Study to Understand Nonprofit Organizations’ Crisis Leadership Competencies: A Portuguese Analysis on COVID-19. Employee Responsibilities and Rights Journal. 1-17. 2023
- Brand's image perceptions during crisis: Brazil versus Portugal on COVID-19. Journal of Human Resources Management Research. 1-14. 2022
- The level of preparedness and response of nonprofit organizations in a pandemic crisis: an exploratory qualitative research. Journal of Administrative Sciences and Technology. 1-11. 2021
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thesis