selected publications
-
academic article
- Digital transformation and the new combinations in tourism: A systematic literature review. Tourism and Hospitality Research. 2023
- ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN THE RECRUITMENT & SELECTION: INNOVATION AND IMPACTS FOR THE HUMAN RESOURCES MANAGEMENT. Economic and Social Development. 2019
- O QR Code como ferramenta de divulgação da cultura e promoção da cidade de Salvador (Brasil) 2019
- O QR Code e as formas de perceção criativa no turismo cemiterial 2019
-
book
-
conference paper
- The Importance of Using the QR Code in Tourism in Portugal : The visitor's perception of the city of Bragança,A Importancia da Utilizacão do QR Code no Turismo em Portugal A percecão do visitante à cidade de Braganca. 1-7. 2020
- Artificial intelligence in the recrutment & selection: innovation and impacts for the human resources management. 96-104. 2019
- Evolution of Artificial Intelligence Research in Human Resources. Procedia Computer Science. 137-142. 2019
- O QR Code e as formas de perceção criativa no turismo cemiterial 2019
- QR Code: ferramenta de divulgação cultural da cidade de Salvador (Brasil) 2019
- QR Code: ferramenta de divulgação cultural da cidade de Salvador (Brasil).. 27. 2019
- QR code: ferramenta de comunicação e as formas de percec¸a~o criativa no turismo cemiterial 2019
- QR code: ferramenta de comunicação e as formas de perceção criativa no turismo cemiterial 2019
-
journal article
- O QR Code como ferramenta de divulgação da cultura e promoção da cidade de Salvador (Brasil). Procedia Computer Science. 140-150. 2019
- O QR Code e as formas de perceção criativa no turismo cemiterial. Procedia Computer Science. 423-433. 2019
-
thesis