selected publications
-
academic article
- Reactivation of Relationships with Customers In The Case Of Telecommunications: A Qualitative Study. EDUCATION EXCELLENCE AND INNOVATION MANAGEMENT THROUGH VISION. 2019
- Dissolução e reativação de relacionamentos cliente-empresa: estudo exploratório. XXII Jornadas Luso-Espanholas de Gestão Científica. 60-61. 2012
-
book
- Combinação de Diferentes Proxies para Aferir a Qualidade da Informação Financeira. Ed. III. 2020
- XXX Jornadas Luso-Espanholas de Gestão Científica. Cooperação transfronteiriça. Cooperação transfronteiriça: desenvolvimento e coesão territorial: livro de atas - Vol. I 2020
- XXX Jornadas Luso-Espanholas de Gestão Científica. Cooperação transfronteiriça: desenvolvimento e coesão territorial: livro de atas - Vol. II 2020
- XXX Jornadas Luso-Espanholas de Gestão Científica. Cooperação transfronteiriça: desenvolvimento e coesão territorial: livro de atas - Vol. IV 2020
- XXX Jornadas Luso-Espanholas de Gestão Científica: livro de resumos 2020
-
conference paper
- Reactivation of relationships with customers in the case of telecommunications: A qualitative study. 6129-6132. 2019
- Is dissolution the solution? A customer relationship reactivation model. 449-458. 2018
- Towards a model of reactivation of relationships with customers. 319-330. 2015
- Customer relationship reactivation in the telecommunications sector 2013
- Dissolução e reativação de relacionamentos cliente-empresa: estudo exploratório. 60-61. 2012
- Lost and win-back customers: towards a theoretical framework of customer relationship reactivation. 286-286. 2012
- Lost customers: determinants and process of relationship dissolution. 314. 2011
- Why do Customer Relationships Come to an End? 2009
-
document